0 oy
121 göst.
25 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
19+6 haftalik hamileyim ve kasiklarimda sanki adet olcakmisim gibi agriyo bi süre geciyo gene agriyo korkuyorum ama bebegim hareket ediyo boyle agri olmasi normalmi?

1 cevap

0 oy
25 Eylül 2021 (338 puan) cevapladı
Rahim büyüdüğü için normal canım ama uzun süre ve şiddetli olursa doktora görünmelisin nolur nolmax
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,183 soru

24,666,019 cevap

366,978 kullanıcı

...