0 oy
134 göst.
25 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (35 puan) sordu
Dün sabahtan sancılarım başladı çok kötüyüm saat 1 de falan hastaneye gittim tahlil yaptılar bişey yoktu ama halileliğümin başından beri lekeler görüyorum çok korkuyorum bana şimdi ptogestan 200 mg verdiler kullananların yorumuna baktım da ilacı kullandıktan sonra düşük yapan olmuş sizce kullanmalı mıyım  
Gebelik haftası 11+1
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 366 göst.
0 oy
1 cevap 333 göst.
9 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elifym (55 puan) sordu
0 oy
6 cevap 671 göst.
0 oy
4 cevap 561 göst.

1,512,165 soru

24,665,762 cevap

366,968 kullanıcı

...