0 oy
118 göst.
25 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (35 puan) sordu
Dün sabahtan sancılarım başladı çok kötüyüm saat 1 de falan hastaneye gittim tahlil yaptılar bişey yoktu ama halileliğümin başından beri lekeler görüyorum çok korkuyorum bana şimdi ptogestan 200 mg verdiler kullananların yorumuna baktım da ilacı kullandıktan sonra düşük yapan olmuş sizce kullanmalı mıyım  
Gebelik haftası 11+1
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,165 soru

24,665,762 cevap

366,968 kullanıcı

...