0 oy
546 göst.
24 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (23 puan) sordu

NST'den anlayan varmı bugün ilk defa nstye girdimde ? Genel olarak durumu iyi dediler 

image

Gebelik haftası 35+5

4 Cevap

0 oy
24 Eylül 2021 (2,254 puan) cevapladı
Sancın yok canım gayet iyi
-Reklam-
0 oy
24 Eylül 2021 misafir cevapladı
Hee şey yolunda görünüyor canım, sancı yok 
0 oy
24 Eylül 2021 (2,625 puan) cevapladı
Suanlik bir sancı görünmüyor 
0 oy
24 Eylül 2021 (222 puan) cevapladı
Bebek hareketleri iyi sancı yok 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 261 göst.
18 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde nevruzatakur (212 puan) sordu
0 oy
8 cevap 1,078 göst.
0 oy
3 cevap 501 göst.

1,512,702 soru

24,672,764 cevap

367,359 kullanıcı

...