Merhaba hanımlar ben iki saattir uyuyamıyorum, namazımı kıldım şimdi biraz daha iyiyim ara ara hafif sancılarım oluyor,hafif sancılarım oluyor ise sizce bunun devamı gelebilirmi, çünkü doktor bana dedi 41. Haftaya kadar gelmez ise suni sancı ile doğumu gerçekleştiricez dedi.sizde durumlar nasıl güzel anneler.?
1,512,385 soru
24,668,458 cevap
367,127 kullanıcı