İyi geceler kızlar el nemlendiricisi olarak ne kullanıyorsunuz acaba? Ellerimde mevsim değişikliği sebebiyle egzama oluşmaya başladı. Bepanthol merhem kullanmaya başladım. Kullanan var mı acaba?
1,512,371 soru
24,668,311 cevap
367,118 kullanıcı