İyi geceler kızlar el nemlendiricisi olarak ne kullanıyorsunuz acaba? Ellerimde mevsim değişikliği sebebiyle egzama oluşmaya başladı. Bepanthol merhem kullanmaya başladım. Kullanan var mı acaba?
1,512,382 soru
24,668,449 cevap
367,124 kullanıcı