0 oy
193 göst.
23 Eylül 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (44 puan) sordu

İyi geceler kızlar :) el nemlendiricisi olarak ne kullanıyorsunuz acaba? Ellerimde mevsim değişikliği sebebiyle egzama oluşmaya başladı. Bepanthol merhem kullanmaya başladım. Kullanan var mı acaba? 

1 cevap

0 oy
23 Eylül 2021 (3,785 puan) cevapladı
Bepanthol zararsiz
23 Eylül 2021 (44 puan) yorumladı
Teşekkür ediyorum
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 204 göst.
1 Haziran 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde hc (28 puan) sordu
0 oy
0 cevap 133 göst.
0 oy
1 cevap 143 göst.
13 Aralık 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Eminedila (307 puan) sordu

1,512,371 soru

24,668,311 cevap

367,118 kullanıcı

...