0 oy
102 göst.
23 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (228 puan) sordu
Tam bugün 40 haftayim herşeyin normal bi sekilde ilerliyor ama ne sancı var ne de su ne bisey bugün kontrole gittim sadece rahim de yumuşama varmış sizce ne zaman doğum yaparım daha çok sıkıldım ne yapmam lazım yumuşama var açılması için ne yapayim 
Gebelik haftası 40+0
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 197 göst.
23 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Selen06 (228 puan) sordu
0 oy
3 cevap 1,001 göst.
0 oy
9 cevap 746 göst.
0 oy
3 cevap 366 göst.
1 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Melike443 (76 puan) sordu

1,512,234 soru

24,666,639 cevap

367,027 kullanıcı

...