0 oy
155 göst.
23 Eylül 2021 Doğum kategorisinde (18 puan) sordu
Merhaba hanimlar tansyon sikayetim nedeni ile doktorum sezeryan ile 37.haftada bebegi alacagim.dedi tansyonum yuksek cikiyor ilk gebeligim.normal istyordum.ama olmadi , hemde bebek makattan ters geliyormus doktor oyle dedi ilk dogumunda sezeryan olup ikincide normal olan varmi acaba? 
Gebelik haftası 36+1

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.


1,512,419 soru

24,668,852 cevap

367,149 kullanıcı

...