0 oy
235 göst.
23 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (39 puan) sordu
7 haftalık hamileyim 1.doz aşı oldum hamileyken korona aşısı olma konusunda ne düşünüyorsunuz
Gebelik haftası 7
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
23 Eylül 2021 (16 puan) cevapladı
Cnm ben 29 haftalıgım iki dozuda oldum ve  olmakta istedim gectigimiz  ay 12 aşısız hamile kardeşimiz covitten öldü doktorunuz önrriyorsa olun derim  
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 224 göst.
23 Mart 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde H&H (300 puan) sordu
0 oy
0 cevap 166 göst.
4 Temmuz 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Mujgantas (3 puan) sordu
0 oy
0 cevap 209 göst.
10 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Pelpel (353 puan) sordu
0 oy
11 cevap 843 göst.
29 Kasım 2022 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Nur2112 (303 puan) sordu

1,512,337 soru

24,667,949 cevap

367,096 kullanıcı

...