0 oy
391 göst.
23 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (451 puan) sordu
Belim çok ağrıyor ya biraz yürüyünce hareket edince direk ağrıyor neden acaba 
Gebelik haftası 8+1

5 Cevap

0 oy
23 Eylül 2021 (334 puan) cevapladı
Bebek yerleştiği için ağrı yapıyor bele ben 3 ay cekmiştim bel ağrısını birde adet göremediğinden de ağrıyor 
-Reklam-
0 oy
23 Eylül 2021 (959 puan) cevapladı
Ince bel dediğimiz yer mi ağrıyı bende de aynı şikayet var da
0 oy
23 Eylül 2021 (634 puan) cevapladı
Bel ağrısı karın ağrısı bende de var. 9. Haftanın içindeyim
0 oy
23 Eylül 2021 (1,367 puan) cevapladı
Normal ağrıması tabi aşırı şidddetli olmadığı sürece sonucda suan en iyi siz bilrisiniz ne derece ağrıdıgınu
0 oy
23 Eylül 2021 (72 puan) cevapladı
O haftalar benimde ağrıyordu doktora sordum zaman vucüt kendini hamileliğe hazırlıyor rahmin büyüyor hormonların değişiyor vucüdunda bir takım değişikler ve ağrılar olucak demişti bu kadar panik anne olma demişti hatta :) 

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,482 soru

24,669,843 cevap

367,195 kullanıcı

...