0 oy
692 göst.
22 Eylül 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (259 puan) sordu
Kızlar ciddi anlamda sorununuz ne bilmiyorum ama cinsiyet hakkında soru soranlara sağlıklı olsun yeter, beşik soruyoruz sağlıklı olsun yeter, bebeğin kilosu diyoruz derdin bu mu, anne kilosu soruluyor anneysen cildin bozulacak vitamin soruyoruz e derdin bu mu, cinsellik soruyorlar e can taşıyorsun dokuz ay duruver. Ya siz burayı neden kullanıyorsunuz egonuzu tatmin etmek mi milletin moralini bozmak için mi herkes on tane çocuk sahibi değil doktora sürekli sorular sorulmuyo ama insanda heves falan bırakmıyorsunuz hiç mi heyecanınız yok icinizde sabır ya aklıma bir sürü soru takılıyor bazıları nette var bazıları yok şuraya sorayım diyorum yok biri kesin sinir ediyor 
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

10 Cevap

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 732 göst.
9 Mayıs 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Bebk92 (478 puan) sordu
0 oy
5 cevap 267 göst.
0 oy
2 cevap 407 göst.
19 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Irem42 (588 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,569 cevap

366,955 kullanıcı

...