0 oy
231 göst.
22 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (479 puan) sordu
ÇOK KÖTÜ  SOĞUK ALDIM  BOGAZIM ASIRI AĞRIYOR VE KONUSMAKTA GUCLUK CEKIYORUM  HASTANEYE GITTIM BAKMADILAR COVID TESTI ISTEDILER AMA BEN YAPMADIM HALI YIKAFIGIM IÇIN USUTTUGUMU DEDIMDE ANLAMADILAR SIZCE EVDE NE YAPABILIRIM
Gebelik haftası 35+3
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

3 Cevap

0 oy
22 Eylül 2021 (1,027 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Allah acil şifa versin abla.Boğaz ağrısı için bence sen üzüm sirkesi varya onu bir mendile ıslat boğazına koy bir şeyle bağla yarına ağrısı geçer limonlu çay iç bitki çayı iç papatya falan.Meyve falan ye kendine iyi bak abla 
22 Eylül 2021 (479 puan) yorumladı
VALLA IYI HOŞ DIYIYON ONLARI YAPMAYA VAKIT BULAMIYOMKI ZATEN DINLENMEYE BILE VAKTIM OLMUYIR EVDEV COCUKTAN VE EN ONEMLISI GÖRÜMCELERDEN
22 Eylül 2021 (1,027 puan) yorumladı
Can ablam Allah yardımcın olsun ne diyim görümcelerin görmüyormu sen hastasın bi zahmet yardım etsinler sana çocuka bakmaya en azında nolurki Allaha kalmış işin iyi olur merak etme
-Reklam-
0 oy
22 Eylül 2021 (92 puan) cevapladı
Sut bogaz agrisina cok iyi geliyo 
0 oy
22 Eylül 2021 (1,027 puan) cevapladı
Elmayı haşlayıp ılık hale gelince bir tülbent yardımıyla bogaziniza sarın ve o sekilde yatın rahatlatiyor baya çok yapardım önceden bana iyi gelirdi.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 195 göst.
22 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ahmetin annesi (109 puan) sordu
0 oy
3 cevap 194 göst.

1,512,749 soru

24,673,344 cevap

367,397 kullanıcı

...