0 oy
109 göst.
22 Eylül 2021 Doğum kategorisinde (484 puan) sordu
Merhaba ankara şehir hastanesinde yakin zamanda normal dogum yapan var mi genelde devlet hastanelerinde bi kac kişinin ayni yerde bekletildigi bi onu bi digerini muayene ettiklerini soyleniyor nasl davraniliyor ve odalar tek kisilik mi. Lokman hekime gitmeyi dusunuyrdum ama ordan da cok sikaytci olanlar var ne yapicam bilmiyrum

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 206 göst.
0 oy
0 cevap 146 göst.
0 oy
2 cevap 182 göst.
31 Aralık 2022 Doğum kategorisinde Bebek. (852 puan) sordu

1,512,817 soru

24,674,188 cevap

367,438 kullanıcı

...