0 oy
191 göst.
20 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (10 puan) sordu
33+4 haftalık hamileyim bugün çok hafif adet ağrısı gibi yumurtalıklarda zonklama vardı baş ağrım hiç geçmedi tansiyonum normal ama bide biraz önce istifra ettim normal mi bunlar yoksa doktorumu aramalı mıyım?
Gebelik haftası 33+4

1 cevap

0 oy
20 Eylül 2021 (195 puan) cevapladı
Tansiyon yükselmese bile protein kaçağı çıkmış olabilir benimde defalarca tansiyon düşük çıkmasına rağmen mide bulantısı kusma olmuştu sabah doktora gittiğimde protein pozitif çıktı 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 209 göst.
0 oy
2 cevap 230 göst.
12 Ağustos 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Ggamze (50 puan) sordu

1,512,346 soru

24,667,984 cevap

367,102 kullanıcı

...