0 oy
257 göst.
20 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (770 puan) sordu
Merhaba kızlar ben 19+2gebeyım progestan kullanıyorum kullananlara sormak istiyorum acaba vajınadan kullanınca tam olarak ne kadar ıtıyorsunuz ilacı 
Gebelik haftası 19+2
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
20 Eylül 2021 (190 puan) cevapladı
Yani parmağın 'la hafif yit ve idrarınız  gelip tutuyormuş  gibi yapın o gidiyor zaten
-Reklam-
0 oy
20 Eylül 2021 (267 puan) cevapladı
Ittigim kadar itiyurum, yani parmagim gidan yere kadar

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 357 göst.
0 oy
4 cevap 242 göst.
0 oy
4 cevap 350 göst.

1,512,632 soru

24,671,496 cevap

367,283 kullanıcı

...