0 oy
144 göst.
20 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (270 puan) sordu
Kızlar tetanoz aşısı yeni vuruldum kaç saat sonra ağrısı olur resöen korkudan başım ağrıdı bekarlığımdan bu yana bütün aşılarımda ben resmen kol ağrısından ağlıyorumda 
Gebelik haftası 20+1

1 cevap

0 oy
20 Eylül 2021 (165 puan) cevapladı
Bende 1 saat önce falan aşı oldum. İnşaAllah çok ağrı olmaz :)) 
20 Eylül 2021 (270 puan) yorumladı
Dua edelimmmm bende 20 dakika oldu vurulalı
20 Eylül 2021 (165 puan) yorumladı
Kafanıza takmayın nasıl geçicek öyle düşünün :) Herşey bebeğimiz için❤️
20 Eylül 2021 (270 puan) yorumladı
Kesinlikle ah bi doğsalar ❣️❣️
20 Eylül 2021 (165 puan) yorumladı
Bende sabırsızlanıyorum :) hayırlısıyla kucağımıza alalım inşaAllah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 321 göst.

1,512,207 soru

24,666,271 cevap

366,992 kullanıcı

...