0 oy
272 göst.
19 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (37 puan) sordu

Merhaba anneler adetim 4 gün gecikti bugun beta hcg sonucum 687 çıktı doktorum çarşamba günü muayeneye çağırdı sizce muayene de bir şey görünür mü ben erken olduğunu düşünüyorum :angel:

Gebelik haftası 4+1
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1,512,431 soru

24,669,014 cevap

367,156 kullanıcı

...