0 oy
242 göst.
19 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (625 puan) sordu
Ara ara sabahtan beri ağrı giriyor normal mi acaba bu ya çok altta 

6 Cevap

0 oy
19 Eylül 2021 (88 puan) cevapladı
Cookk çok normal ben 19 oldum hala var regl ağrısı gibi bazen daha da ağır. Çünkü hem gaz sancısı hem de rahim büyümesinden dolayı agri oluyormuş doktorum öyle söylemişti.
-Reklam-
0 oy
19 Eylül 2021 (39 puan) cevapladı
Normal canım ben hala çekiyorum 18 olduk ne zaman geçer hiç belli olmaz elinden geldiğince sıcak su koy sırt ve bacak bölgesine 
0 oy
19 Eylül 2021 (2,924 puan) cevapladı
Bnde 13+2deyim. Adet gibi hafif agrim oluyo moralim bozuluyor hemen bi sey olcak sanıyorum ama galiba normal yani.
0 oy
19 Eylül 2021 (459 puan) cevapladı
17 haftalıkken bende sordum doktoruma kasık ağrım oluyor diye dedi ki o bebekten olmaz artık üşütüyorsundur dedi suya girme kendisi üşütme dedi
0 oy
19 Eylül 2021 (1,386 puan) cevapladı
Normal benimde o haftalarda olurdu 20den Sonra bazen mesaneye bazende kasıklara baskı yapıyor :) birde çok ayakta kalmayın kendinizi çok yorunca ağrılar artar... 
0 oy
19 Eylül 2021 (435 puan) cevapladı
Evet ilk aylarda çok yaşadım normal bir durum eğer uzanınca geçiyorsa sıkıntı yok, ne zaman 3 ayım bitti işte o zaman geçti, şimdi ikinci dönemdeyiz bu dönem çok rahat geçiyor şükür

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 885 göst.
0 oy
2 cevap 299 göst.
21 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde merve4 (26 puan) sordu
0 oy
1 cevap 335 göst.

1,512,310 soru

24,667,583 cevap

367,073 kullanıcı

...