Ben hep duyan kulağım açıkta kalsın diye sol tarafıma yatarım. Sağlıklı olanda oymuş ama maalesef hamileliğimin ortasından sonra iki tarafa da yatmaya başladım. İster istemez bebek biraz yönlendiriyor sanırım.
1,512,417 soru
24,668,806 cevap
367,148 kullanıcı