0 oy
171 göst.
18 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (35 puan) sordu
selam. 5haftalik hamileyim, kese gorundu ama embrion yoktu, bide hematoma(kan yigilma) var. doktor yazdi iyne falan, dun karona testi pozitiv cikdi. doktor hamilelik ilaclarimi devam etdirmemi, bide uminitet (beden guclendirici) yazdi, bawka bisey yazmadi. napmam gerek, bisey olur mu? atesim 38.6 dun, bu gun 37.5
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 430 göst.
18 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ayla. Mehdi (35 puan) sordu
0 oy
3 cevap 320 göst.
0 oy
21 cevap 2,784 göst.
10 Nisan 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde MeryemF34 (556 puan) sordu

1,512,452 soru

24,669,325 cevap

367,168 kullanıcı

...