0 oy
421 göst.
17 Eylül 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (40 puan) sordu
Kızlar gümüş kapakmı almalıyım göğüs ucu kremimi ? Hiç  bilmiyorum
Gebelik haftası 33+2

3 Cevap

0 oy
17 Eylül 2021 (94 puan) cevapladı
Krem daha iyi diye biliyorum 
17 Eylül 2021 (40 puan) yorumladı
Süte kokusu geçiyor diyorlar doğrumudur
17 Eylül 2021 (94 puan) yorumladı
Lansinoh Lanolin (mor kutuda) markasında kinde değil
Temizleme ne de gerek yok.
17 Eylül 2021 (40 puan) yorumladı
Onada bi bakayım çok teşekkürler
-Reklam-
0 oy
17 Eylül 2021 (2,256 puan) cevapladı
Krem bence ama bu bebişlerin agız silme beziyle kalkan yapılıyo bi bakın derim ebeler öneriyor
17 Eylül 2021 (40 puan) yorumladı
Teşekkürler araştırayım hemen
0 oy
17 Eylül 2021 (777 puan) cevapladı
Ben ilk doğumumda ikisinide kullandım. Hatta kalkanın daha çok işe yaradığını düşünüyorum. Bu dogumumda ikisinide kullanacağım.
17 Eylül 2021 (40 puan) yorumladı
Bnde galiba kalkan alıcam

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 1,084 göst.
0 oy
14 cevap 802 göst.
0 oy
1 cevap 568 göst.
27 Haziran 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Handan99 (72 puan) sordu

1,512,374 soru

24,668,351 cevap

367,122 kullanıcı

...