0 oy
471 göst.
17 Eylül 2021 Doğum kategorisinde (69 puan) sordu
Kızlar ben normal doğumdan 2 ay sonra adet oldum şimdi zamanı geldi 2.adetimin 6 gün geçti sizdede böyle gecikmeler oldu mu hiç yoksa yeniden hamile miyim çok korkuyorum çok
Gebelik haftası Dogdu

5 Cevap

0 oy
17 Eylül 2021 (17 puan) cevapladı
Ben 17 ay olmadım emzirmemden dolayiymis 13 yıl öncesinde de doğumdan sonra 8 ay olmadim.dogumdan sonra hiç olmasanız sütten olabilirdi.Bircok kişiden duyduğuma göre düzensizlik olabiliyormuş bence içiniz rahat etsin diye kan teşti yaptırin.
-Reklam-
0 oy
17 Eylül 2021 (329 puan) cevapladı
Vslla ben 15 20 gün dedim mi adet oluyom 4.5 ay oldu hâla düzene girecek bide rahimde yara varmıd benim ilk dogumdan cıkinca 55 gün adet gördüm bide 
0 oy
17 Eylül 2021 misafir cevapladı
Doğumdan sonra adet döngüsü biraz uzun sürede düzeliyor ben 1 sene sonra adet gördüm ama isterseniz doktora görünün derim
0 oy
17 Eylül 2021 (253 puan) cevapladı
Canım ben de senin yaşadığını yaşıyorum şuan 40dan sonra bir defa adet oldum halen daha olmadım çok korkuyorum bugün eşim test alicak inşallah yoktur sizide  benide inşallah süt koruyordur
0 oy
17 Eylül 2021 (569 puan) cevapladı
Kimisi hemen oluyor kimisi bı müddet sonra korkmanıza gerek yok korunmayı deneyin korkmak yerine :)

1,512,339 soru

24,667,964 cevap

367,099 kullanıcı

...