0 oy
452 göst.
16 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (277 puan) sordu
Iyi geceler kızlar 14 hftalik tek yumurta ikizlere hamileyim tek kese tek plesantadalar. 12 haftalıkken bebeğin bi tanesinde ödem oluşmuş dedi perinatoloji de muayne oldum sıvı almayı kabul etmedim. 14 haftalik şimdi bugün özele gittiğim doktorum vardı bugun kontrol ettik 0.33 olarak hesapladı başına gelen oldu mu hangisi doğru acaba 
Gebelik haftası 14

3 Cevap

0 oy
24 Eylül 2021 (100 puan) cevapladı
Kaybettim bebegimi
-Reklam-
0 oy
24 Eylül 2021 (100 puan) cevapladı
Bebeğiniz nasıl
25 Eylül 2021 (277 puan) yorumladı
3 gün sonra kontrolüm var inşallah hiç bir sıkıntı yoktur
25 Eylül 2021 (100 puan) yorumladı
Sıvı aldirdinizmi
25 Eylül 2021 (277 puan) yorumladı
Yok kabul etmedim.iyi bişey değil sıvı aldırmak anne karnında bebek ölebiliyor zaten ne olursa olsun dünyaya getirecem dedim o yüzden gerek duymadım
0 oy
25 Eylül 2021 (100 puan) cevapladı
Umarım sorun olmaz
25 Eylül 2021 (277 puan) yorumladı
Amin canım inşallaaah

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 269 göst.
0 oy
3 cevap 1,577 göst.
0 oy
5 cevap 1,650 göst.

1,512,355 soru

24,668,145 cevap

367,111 kullanıcı

...