0 oy
305 göst.
16 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (23 puan) sordu
33+1 haftalık hamileyim bebeğim 3 4 gündür çok çok az haraket ediyor çok zor hissediyorum böyle çok derinden geliyomuş gibi bu durum normal mı yaşayan var mı 
Gebelik haftası 33+1

3 Cevap

0 oy
16 Eylül 2021 (151 puan) cevapladı
Ah canım benimki nerdeyse hareket etmiyor . Benimki makat olduğu için olabilirmiş . 1 aydan fazladır hareketlerini hissetmiyorum nerdeyse . Kalp atışı makinesi olduğu için ben kontrol edebiliyorum rahatım o yüzden
16 Eylül 2021 (362 puan) yorumladı
Kalp atışı makinası mı. O nasıl birseymis
20 Eylül 2021 (151 puan) yorumladı
Doppler diye geçiyor dolapta falan satılıyor
-Reklam-
0 oy
16 Eylül 2021 (588 puan) cevapladı
23+6 haftalığım ben de üç gündür çok nadir hissediyorum korkuyorum ya 
0 oy
16 Eylül 2021 (483 puan) cevapladı
Ntsye git canım acile falan bana Doktırum ole dedi en ufak hareket azalması gücsüz vurmada Ntsye geliyorsun dedi ben de 34 +3 um hareketlerini takip et dedi 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 205 göst.
0 oy
2 cevap 260 göst.
0 oy
3 cevap 275 göst.

1,512,458 soru

24,669,416 cevap

367,171 kullanıcı

...