0 oy
171 göst.
15 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (460 puan) sordu

Merhaba kizlar oğlum 2,5 yaşında tuvalet eğitimine başladık. Ama çok zorlu geçiyor. Bez bağlamak istemiyor lazimliga oturuyor ancak tam cisi ve kakasi geldiginde yapmak istemiyor ağlıyor tutuyor. Her cisi ve kakasi geldiginde söylüyor bugün 4. Günümüzdeyiz. Çişini tutamayıp yaptığında çok seviniyor. Bu 4 günde ilk iki gün çişini kakasını pijamasina yapıyordu kaçırdığında ama son iki gündür pijamasina da yapmak istemiyor lazimliga da.ne yapmak lazım aynı durumla karşılaşan var mı ?

Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 395 göst.
0 oy
6 cevap 361 göst.
0 oy
2 cevap 208 göst.

1,512,701 soru

24,672,730 cevap

367,357 kullanıcı

...