Merhaba 4 haftalıkken dr. Gebyfol yazdı 70 tl idi. Bugün 10. Haftamdayım sağlıkocağı görseldekini yazmış 11 tl arada nasıl bu kadar fark olabilir ki? Nedeni nedir?
Canım bunun dozu çok yüksek. Kesinlikle kullanma. Sağlık ocakları devlet bunu tek karşıladığı için yaziyor. Ben şuan FOLIDOCE kullanıyorum. Fiyatı sorarsan 44.5 TL
1,512,182 soru
24,666,006 cevap
366,978 kullanıcı