0 oy
80 göst.
15 Eylül 2021 Doğum kategorisinde (2 puan) sordu
Doğum yapalı iki ay oldu adet olacakmisim gibi hissediyordum ama ayağa kalkınca yürürken sanki düşecekmisim gibi böyle vücudum da kafamda bı dengesizlik var bacaklarım ara ara sızlıyor ağrı falan yok ama normal demi 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 197 göst.
21 Kasım 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eda1404 (783 puan) sordu
0 oy
4 cevap 422 göst.

1,512,149 soru

24,665,545 cevap

366,953 kullanıcı

...