0 oy
312 göst.
14 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,176 puan) sordu
Merhaba kızlar dün kontrolum vardı 31 haftalık olduk başından beri 1 hafta önde gidiyor dün dr 3 hafta önde dedi bebegin karın cevresi 3 hafta öndeymiş kilo olarakta 2200 dedi şekerin olabilir her yemekten 1 saat sonra ölç 140 çıkarsa gel dedi... Bugun ölçtüm bi cihazla 4 kere 123 126 115 103 çıktı brn hangisine inanıcam yada ne yapmam gerek stres yapmaya başladım dr bebegi göremiyorum dedi resmen zaten bende zor hareket ettigini hissediyoeum içimde bide dönmüştü 28 haftada sizce ne yapmam gerek kafam allak bullak oldu dr 3 hafta sonra gel dedi:(
Gebelik haftası 31+1

1 cevap

0 oy
14 Eylül 2021 (514 puan) cevapladı
Canım hem aç hem yemmekten bir saat sonra düzenli olarak ölç verdiğin ölçümler gayet güzel normal asla stres yapma kafaya takma sadece diyet uygula hamur işi tüketme son haftalarda bebeğin normal zamanını yakalar yada biraz iri doğar :)
14 Eylül 2021 (1,176 puan) yorumladı
İnşallah korkuyorum valla zarar vermekten ölçtügüm alette bozuk olabilir başka bir sorun olmasında gerisi önemli değil :(
15 Eylül 2021 (514 puan) yorumladı
Hiç korkma canım benim burda ne 3800 Ler 4200 ler normal doğdu hem ultrason genelde yanılıyor
15 Eylül 2021 (1,176 puan) yorumladı
İnşallah şeker çıkmasında.. Herkes sağlıcakla ve zamanında kavuşur bebeklerine inşallah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 326 göst.
30 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sym-99 (178 puan) sordu
0 oy
2 cevap 436 göst.
0 oy
7 cevap 639 göst.
0 oy
8 cevap 889 göst.
30 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ozge26 (1,176 puan) sordu

1,512,597 soru

24,671,189 cevap

367,272 kullanıcı

...