0 oy
307 göst.
14 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,487 puan) sordu
Merhaba sorum başlıktadır :) 
Gebelik haftası 34

2 Cevap

0 oy
14 Eylül 2021 (995 puan) cevapladı
Benim de 34 te oldu canım .  Ama çok sık  gelmiyorsa ve uzun sürmüyorsa normal diyorlar .  34 te oldu epeyi su an 36 dayım hala ara ara oluyor ama dakika tut . Çok sık  gelip uzun sürmüyorsa bisi olmaz diye biliorum
14 Eylül 2021 (1,487 puan) yorumladı
Birkaç saniye sürdü ve geçti normal heralde 2
Gebeliğim ama ilkinde hiç sancı vs... yoktu bunda yasıyorum hep :)
-Reklam-
0 oy
14 Eylül 2021 (101 puan) cevapladı
Oluyo ağrılar doktorum rahim büyüdüğü için dedi 35 im bende geçen hafta çok fazla ağrım vardı bol su ic dinlen dinlenince geciyosa sıkıntı yok demişti

1,512,737 soru

24,673,071 cevap

367,375 kullanıcı

...