0 oy
511 göst.
14 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (481 puan) sordu
Kızlar kuzenim 5 haftalık hamile karın ağrısı oluyormuş adet olucakmış gibi normal mı yoksa acile gitmesi gerekiyor mu cevaplarsanız çok sevinirim 
Gebelik haftası 5

5 Cevap

0 oy
14 Eylül 2021 (72 puan) cevapladı
Benimde öyle olmuşatu canim adet olacakmışım gibi agrı olsam rahatlıcakmışım gibi bir his doktora sorduğumda ayda 1 adet gördüğümüz için vücut gebeliğe alışana kadar olabiliyormuş çok normal bir durummuş 
-Reklam-
0 oy
14 Eylül 2021 (1,022 puan) cevapladı
O ilerleyen aylarda bile olabiliyor canım adet günlerimiz yaklaştığı günlerde o tür şikayetlerimizin normal olduğunu söyledi doktorum 
0 oy
14 Eylül 2021 (280 puan) cevapladı
5 aylık olana kadar falan devam ediyor o ağrılar..bir süre sonra alisiyorsunuz:) rahim büyüyor, bebek kendine yer yapıyor 
0 oy
14 Eylül 2021 (906 puan) cevapladı
Normal gitmelik bişey dgl kanaması yoksa o ağrı yerleşme ağrısı büyüyüp yer açtığı için kasiklara ağrı verir normal yani
0 oy
14 Eylül 2021 (1,027 puan) cevapladı
Məndə belə olmuşdu 1 ay yarım belə davam etdi.Normalmış sonradan geçip getdi canım

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 282 göst.
0 oy
2 cevap 533 göst.
18 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde Azram123 (211 puan) sordu

1,512,742 soru

24,673,121 cevap

367,376 kullanıcı

...