0 oy
413 göst.
13 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (46 puan) sordu
kizlar çok sık idrara gidiyorum ve afedersiniz gaz sıkışmam oluyor o yuzden de karın ağrısı oluyor gaz sıkışmasını gidermek için ne yapmam lazim feci karnım ağrıyor 
Gebelik haftası 29w şafak 77gun
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
14 Eylül 2021 (116 puan) cevapladı
Valla canım o gaz sorunu çok normal bende aynı durumu yaşıyorum 37+4 günlüğüm ve sanki içimde motor çalışıyor gibi ben sorunu anca sade soda içerek biraz olsun atabiliyorum
-Reklam-
0 oy
14 Eylül 2021 (454 puan) cevapladı
Havalar serinledi ama ben hala yanıyorum şortla atletle geziyorum sonrada usutuyorum gaz oluyor sürekli de idrarim geliyor benim şafak 9 nasipse 23 unde doğumum var Allah herkese kolaylık versjn

İlgili sorular


1,512,754 soru

24,673,370 cevap

367,399 kullanıcı

...