Merhaba benim 32. Haftadan beri adet sancısı gibi ağrılarım oluyor bazen şiddetli bazen biraz daha hafif. Doktoruma danıştığımda bu ağrıların olmasının normal olduğunu, dinlenince geçiyorsa sıkıntı olmadığını söyledi. Ama dinlendiğim halde geçmezse hemen bekleme hastaneye gel dedi. Şuan 34 haftadayım ayakta iş yaparsam ağrım oluyor. Oturuyor ya da yatıyorum geçiyor. Sizin nasıl oluyor?
1,512,601 soru
24,671,204 cevap
367,272 kullanıcı