0 oy
167 göst.
13 Eylül 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (17 puan) sordu
Kızlar kanamam oldu doktora gittim ultrasyon guzel çıktı açılmam da yok ama doktor karın sertleşmesi olursa mutlaka gel dedi neden öyle dediğini bilen varmı kötü biseymi 
Gebelik haftası 35+4

1 cevap

0 oy
13 Eylül 2021 (800 puan) cevapladı
Kuzum sen git  doğum riski için demiştir ihmal etme
-Reklam-

İlgili sorular


1,512,202 soru

24,666,177 cevap

366,986 kullanıcı

...