0 oy
162 göst.
13 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (715 puan) sordu
Arkadaşlar merhaba 24 hafta idari izne ayrıldığımız da sendikadan gelen yardımlar kesiliyor mu? Maaş ne kadar eksik yatıyor?

24te idari izne ayrılıp 32de tekrar çalışır raporu alıp 37ye kadar devam edebilir miyim?
Gebelik haftası 22
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
13 Eylül 2021 (3,785 puan) cevapladı
İdari izindeyim sendika konusunu bilmiyorum ama maaşta bir eksilme yok. 32 de tekrar çalışmak yasal hakkinizdir ama kurumdan genelde etik değil cevabı alınıyor 
13 Eylül 2021 (715 puan) yorumladı
Sendikalı mısınız peki?
32de tekrar çalışmak hakkında her türlü kullanırım sorun değil :)
13 Eylül 2021 (3,785 puan) yorumladı
Hayır sendikalı değilim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 893 göst.
10 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hacer196 (3 puan) sordu
0 oy
8 cevap 699 göst.
0 oy
16 cevap 1,334 göst.
1 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elifgokmen (49 puan) sordu

1,512,699 soru

24,672,529 cevap

367,340 kullanıcı

...