0 oy
239 göst.
13 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (123 puan) sordu
Merhabalaaaaarrr    gecen de deigim gibi  cuma beta degerim 150 idi pazar 525 yarin kontrole gidicem acil kadin  dogun sali gunu goruruz dedi keseyi de hafta 5 dedi benim hesaplarimda 4.2    ne idyorsunuz gorumuyuz yarin 
Gebelik haftası 4+2

1 cevap

0 oy
13 Eylül 2021 misafir cevapladı
Benim 3+4 di alttan muayene ile gördük keseyi karın bölgesinde gormezseniz alttan muayene olun illaki görürsünüz 
13 Eylül 2021 (123 puan) yorumladı
Icimi rahatlatiniz tesekur ederim
13 Eylül 2021 (495 puan) yorumladı
Adetin geciktimi cnm
13 Eylül 2021 (123 puan) yorumladı
Coktan beta da bile ciikti
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 165 göst.
13 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tomriss24 (123 puan) sordu
0 oy
8 cevap 843 göst.
0 oy
5 cevap 500 göst.

1,512,489 soru

24,669,914 cevap

367,199 kullanıcı

...