O haftalar sadece benzetme yapıyorlar ben özele gittiğim halde doktor baya tecrübeli kendine güvenen birisi olmasına rağmen ben şaşırmam yüzde 90 kız demişti ama erkek çıktı sonraki haftalarda bebisim ama genelde o haftalarda başka doktora gittiğimde de onlarda kıza benzetmişti zaten nazlı bir erkek yüzünü falan gizliyordu sürekli ondan olabilir
1,512,374 soru
24,668,351 cevap
367,122 kullanıcı