O haftalar sadece benzetme yapıyorlar ben özele gittiğim halde doktor baya tecrübeli kendine güvenen birisi olmasına rağmen ben şaşırmam yüzde 90 kız demişti ama erkek çıktı sonraki haftalarda bebisim ama genelde o haftalarda başka doktora gittiğimde de onlarda kıza benzetmişti zaten nazlı bir erkek yüzünü falan gizliyordu sürekli ondan olabilir
1,512,344 soru
24,667,973 cevap
367,100 kullanıcı