0 oy
493 göst.
12 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,188 puan) sordu
Merhaba hanımlar sorum şu normal tam gelişimini tamamlamış bir bebek 40. Haftadami doğar yoksa? 38 veya 39 da da doğarsa yinede gelişimini tamamlamış olurmu?
Gebelik haftası 38+

1 cevap

0 oy
12 Eylül 2021 (26 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
38 den itibaren normal diyor doktorlar☺️
12 Eylül 2021 (1,188 puan) yorumladı
Hmm anldm cnm bakalım hayırlısı
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 1,154 göst.
0 oy
10 cevap 1,393 göst.
0 oy
6 cevap 499 göst.
0 oy
3 cevap 848 göst.

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...