0 oy
278 göst.
12 Eylül 2021 Doğum kategorisinde (56 puan) sordu
Kızlar haftalardır nst de sancım oluyor ben pek hissetmiyorum hiçbir şekilde açılmam yok. Denedemek şey kalmadı farklı yöntemler bilen var mı lütfen yardım edin psikolojim bozuldu resmen 
Gebelik haftası 39+3
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
12 Eylül 2021 (275 puan) cevapladı
Canım sıkma canını, merdiven inip çıkmaya dene, ılık duş al rahatla, hatta Dr yasak koymadıysa ilişkiye girebilirsin açılmaya yardımcı oluyor, 
12 Eylül 2021 (112 puan) yorumladı
Doğru √
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 463 göst.
12 Eylül 2021 Doğum kategorisinde Bq1 (56 puan) sordu
0 oy
6 cevap 1,364 göst.
6 Ekim 2021 Doğum kategorisinde 657890 (121 puan) sordu
0 oy
4 cevap 661 göst.

1,512,813 soru

24,674,119 cevap

367,435 kullanıcı

...