Aynı durumu 22 haftalıkken yaşadı ve hemen hastaneye gittim ve yatış verdiler... bir gece kontrol altında kaldım çünki açılmam ve düşük tehlikem oluşmuştu. Korkutmak amaçlı elbette demiyorum. Ama bence ihmal etmeyin ne olur ne olmaz. Şimdiden geçmiş olsun
1,512,762 soru
24,673,428 cevap
367,405 kullanıcı