0 oy
413 göst.
12 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (6 puan) sordu
Şuanda 18+4 haftalik gebeyim 1 hafta önce bebegim baş asagi döndü kasık ağrım çok oluyor.  5. Aya girdiğimden bebek duzelmez diye korkuyrm. Progesta  kullaniyrm rahim açılmasin diye.  Sizce duzelirmi ?

3 Cevap

0 oy
12 Kasım 2018 (6,788 puan) cevapladı

Pozisyon degistirebilir daha canım küçük çünkü sen yinede dikkat et ağır iş falan yapma çok yol yürüyüp ayakta kalma 

-Reklam-
0 oy
12 Kasım 2018 (199 puan) cevapladı

Dikkat etmek gerekiyormus alttan agri vurdugu zaman acile gel ddi benim doktorum benimde ona benzer bi durumda baski cok oluyor egilip kalkamiyorum yurudugum zaman agri yapiyor dikkat et canim agrin olursa git ama 

0 oy
12 Kasım 2018 (2,241 puan) cevapladı

Bebek 9 ay aynı pozüsyonda kalmıyoki bi sorun olmazsa illaki döner sen ilaçlarını düzenli kullan.Peki doktorun ne dedi bununla ilgili

İlgili sorular


1,512,790 soru

24,673,897 cevap

367,425 kullanıcı

...