0 oy
197 göst.
10 Eylül 2021 Doğum kategorisinde (57 puan) sordu
Kizlar 38+4 olduk bu gun ara sira kasilmalarim oluyor ama normal hayatima devam ediyorum. Hic bi agrim yok acaba neden bu kadar hafif hiss ediyorum kendimi hic bi agirlasmam falan yok acaba dogum zamaninda olmuyacakmi diye dusunmuyor diyilim. Biliyorum acayib gelcek size bu soylediklerim sadece okuduklarimda hep bi onceden agri falan hiss ediyorlar bende boyle haller yok. Peki siz dogumun basladigin nasil hiss etdiniz? 
Gebelik haftası 38+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 636 göst.
10 Eylül 2021 Doğum kategorisinde _Nermin_ (57 puan) sordu
0 oy
3 cevap 260 göst.
0 oy
4 cevap 421 göst.

1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...