0 oy
439 göst.
10 Eylül 2021 Doğum kategorisinde (2 puan) sordu
Kizlar varıs var ve ilerlemis dogumda patlar damar sıkınti olur dedi doktor.basindan gecen varmi.endiselendim baya
Gebelik haftası 39

2 Cevap

0 oy
10 Eylül 2021 (100 puan) cevapladı
Benim ablam varis corabiyla sezeryana girdi canım onunda çok kötüydü varisleri rahimden içeriye kadar büyümüştü kan sulandırıcı kullanmıştı Dr pıhtı atarsa kötü olur demişti çok şükür bir şey olmadı 3 tane yeğenim var ama baglatti 3 den sonra
11 Eylül 2021 (2 puan) yorumladı
Evet benimde 3. Gebelikte basladi bacakta yok benim rahimde var.korkuyorum insaallah sıkinti olmaz
-Reklam-
0 oy
10 Eylül 2021 (953 puan) cevapladı
Benimde çok var siz kan sulandırıcı kullaniyormusunuz
11 Eylül 2021 (2 puan) yorumladı
Hayir hic bisey vermediler.dogumda batlama olur dedi sadece

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 231 göst.
0 oy
0 cevap 192 göst.
7 Eylül 2023 Doğum kategorisinde Nzl27.02 (1 puan) sordu
0 oy
1 cevap 302 göst.
6 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bernaates4545 (60 puan) sordu

1,512,562 soru

24,670,869 cevap

367,251 kullanıcı

...