0 oy
310 göst.
10 Eylül 2021 Hamilelik Alışveriş kategorisinde (181 puan) sordu
Arkadaşlar biberon alacagimda plastik mi yoksa cam biberon mu kararsız kaldım sizlere sormak istedim sizce hangisini almalıyım 
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

5 Cevap

0 oy
10 Eylül 2021 (405 puan) cevapladı
Ben kesinlikle cam diyenlerdenim daha sağlıklı canım 
-Reklam-
0 oy
10 Eylül 2021 (195 puan) cevapladı
Sağlık açısından cam biberon 
0 oy
10 Eylül 2021 (44 puan) cevapladı
Cam daha sağlıklı ben lansinoh kullaniyorum memnunum
0 oy
10 Eylül 2021 (339 puan) cevapladı
Cam biberon daha sağlıklı 
0 oy
10 Eylül 2021 (2,625 puan) cevapladı
İlk zamanlar için cam öneririm daha sonra eline almaya başladığında plastik öneririm ve marka olarak awent 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 192 göst.
0 oy
2 cevap 332 göst.
0 oy
4 cevap 400 göst.

1,512,355 soru

24,668,145 cevap

367,111 kullanıcı

...