0 oy
181 göst.
10 Eylül 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (106 puan) sordu
Merhaba hanımlar 3 gündür sol tarafımda ağrı oluyor .8 haftalık gebeyim .böyle seyler normal mi .bugünde pcr testi yaptırdım sonuç pozitif cıktı. Korona belirtisimi hamilelikten dolayı mi anlamadim .Başka hic bir belirtim yok .doktoruma ulaşamadım buraya sormak istedim .tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz. 
Gebelik haftası 8

1 cevap

0 oy
10 Eylül 2021 (3 puan) cevapladı
Benim de oluyor canim normal bebek gelistikce rahmin genisliyor ya merak etme
-Reklam-

İlgili sorular


1,512,808 soru

24,674,048 cevap

367,433 kullanıcı

...