0 oy
443 göst.
10 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (150 puan) sordu
Kızlar gebelik haftasını ayını son adet dönemine göre mo devam ettiriyosunuz yoksa Ukturaayina göre mi benim normalde 14+3 dü ulturasyin da 15 haftalik  cıktı değiştirmelimiyim
Gebelik haftası 14+4

2 Cevap

0 oy
10 Eylül 2021 (2,512 puan) cevapladı
Yok canim degistirme o bebegin gelisimine göre  oyle cikiyor sen ayni devam et adet tarihine göre  olani
10 Eylül 2021 (150 puan) yorumladı
Hep önde çıkıyor ama  doktora gene de sorayim teşekkür ederim
10 Eylül 2021 (2,512 puan) yorumladı
Sor canım belki duzeltne yapr
-Reklam-
0 oy
10 Eylül 2021 (2,625 puan) cevapladı
Doktorlar ultrasona göre hareket ediyor uktrasona göre doğum tarihi veriyor benim kimi doktor kendisi değiştirmişti yani ultrasona göre devam et 
10 Eylül 2021 (150 puan) yorumladı
Degistiriyim o zaman doktora gidinnce de sorarım teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 425 göst.
0 oy
4 cevap 373 göst.
0 oy
2 cevap 725 göst.
0 oy
2 cevap 527 göst.

1,512,236 soru

24,666,686 cevap

367,035 kullanıcı

...