0 oy
345 göst.
9 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (153 puan) sordu
Değerli  arkadaşlar  doktorum bana pregnom yazdı.Pregnom kullanan arkadaşlar  pregnom iştah açar mı?Bebeğimizin gereken  vitamin ihtiyacını karşılar mı?Değerli yorumlarınızı bekliyorum. Teşekkürlerimle. 
Gebelik haftası 13

1 cevap

0 oy
9 Eylül 2021 (2,167 puan) cevapladı
Canim ben onu 3 kutu içtim herhamgi bi iştah acici yapmadi yemem normaldi ama bebegimin kilosu da hep iyi gitti canim gelisim acisindan o yuzden ben karşıladığına inanıyorum 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 511 göst.
0 oy
4 cevap 474 göst.
0 oy
0 cevap 95 göst.

1,512,700 soru

24,672,658 cevap

367,347 kullanıcı

...