36 +5 ten selamlar
Bir sıkıntımız yok inşallah, egzersizlere yürüyüşlere devam. Beklemedeyiz
37deyim okula baslayan cocugum hasta grip olmamakk icin maskeli oturuyorum cok iyiiyiimm yani anlican
1,512,202 soru
24,666,196 cevap
366,986 kullanıcı