0 oy
219 göst.
9 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (158 puan) sordu
Merhaba serklajlı olup çalışan varmı, 14+3te serkaj atıldı 16+4oldu nasa bası çalışıyorum ne yapmalıyım rapor almayı dusunuyorum

Belkide işten ayrılqcağım. 
Gebelik haftası 16+4

1 cevap

0 oy
9 Eylül 2021 (631 puan) cevapladı
Serklaj sonrasında sadece yemek lavabo ve dus icin kalkilacak diye biliyorum Allah yardımcınız olsun bana da 14.haftada atilacak 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 303 göst.
1 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ysmnbsrn (29 puan) sordu
0 oy
3 cevap 323 göst.
0 oy
3 cevap 423 göst.

1,512,782 soru

24,673,779 cevap

367,418 kullanıcı

...