0 oy
417 göst.
9 Eylül 2021 Doğum kategorisinde (150 puan) sordu
Merhablar anneler benim skolyozu var şuan derecesini bilmiyorum doktorum ortapediye gidip ordan  derecesini ölçüp ne tur doğuma müsait olduğunu öğrenmeli ona göre de digum yapacağım zaman anestezi dr falan ayarlandı gerektiğini soyeldi benim gibi olup normal dogum yaapan varmi bana doktor sezeryan dedi ama tam yada yarim bayılma mi onu öğrenemk için gideceğim bu duyurunda olan yada doğum yapmış annelerimiz cevap verebilir mi ? Teşekkürler 
Gebelik haftası 14+2

1 cevap

0 oy
9 Eylül 2021 (27 puan) cevapladı
Merhaba benimde ilk gebeligimde bebeqimde sklyoz vardi ama acisi cok azdi  ben sezaryanla doqum yapmistim 
9 Eylül 2021 (150 puan) yorumladı
Derecesini bilmiyorum bende ama genelde sezeryan dediler
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 840 göst.
0 oy
5 cevap 633 göst.
0 oy
0 cevap 157 göst.
0 oy
2 cevap 315 göst.

1,512,236 soru

24,666,686 cevap

367,035 kullanıcı

...